Saturday 15 September 2012

hai awak yang kat sana tuh!!!

assalamualaikum,cinta...
first at all...nak ckp psl family saya..
nama my dad is Mazli bin Nasran..
he is my Superman!!
everytime I need his help, dia mesti ada untuk saya...
Next, my Superwomen...
her name's is Faizah binti Hj Ismail..
sangat tegas orangnya..tapi satu kepala ngan saya!!=)
saya syg Superman &Superwomen saya!
then, my loving brothers...
first brother is Nuqman Fikri...whole family panggil dia angah!
he is a NAUGHTY but SENSETIVE boy!
DIA= teror Math dan saya buta Math!!!
      = pandai gunakan otak kanan nye..(suka buat keje pelik)
      = kuat MENGOYA!!!hehehe...sorry bro aku kutuk kau kat blog aku!!
      =suka ganggu hidup saya!!!
my second bro is Nabil Fahmi..
saya suka nama dia! nama dia penuh dengan makna yang indah...<3
DIA=always make me smile..walaupun slalu dengki dengan pe yg saya ade..
       =dia kuat ngutuk org!!padahal..
       =suka main lego!!
       =and semalam gigi dia patah!!!mcm arnab dah saya tengok!hahaha
my last brother is Nadzmi Faiq...(naseb baik bukan Nadzmi Faiz..)
dia jarang ada kat umah..sebab dia manje ngan pengasuh dia!!!
but, saya sayang dia!!
DIA=kuat merayap dengan basikal sampai pernah xbalik2 sampai Maghrib!!
       =manje =(
       =kuat perasan yang dia tuh the most handsome boy in the world!!=(
i'm missing him so much!!!<3

                                               ~THIS IS MY HAPPY FAMILY!!!=)

No comments:

Post a Comment